Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.



Hazır Ofisler

Hazır Ofisler

Hazır Ofisler

Hazır Ofisler

Hazır Ofisler

Hazır Ofisler ile yasal iş adresiniz olarak belirlenen odanızda, size özel olarak atanan şirket telefon numaranız ile telefonlarınızı yanıtlayıp size bildiren ya da direk olarak yönlendiren, posta kargo fatura gibi gönderi takiplerinizi yapan size ait özel sekreteriniz ile hayalini kurduğunuz ofisiniz çok uygun fiyatlarla sizleri bekliyor.

Aylık belirli periyotlarda ücretsiz olarak kullanabileceğiniz tam donanımlı (projeksiyon, led tv, uzaktan kumanda, ayarlanabilir aydınlatma, ikram servisleri ve dahası) toplantı odalarında yapacağınız toplantılarınızda misafir veya müşterilerinize kendilerini özel hissettirerek kazançlı çıkın.

Masa, sandalye ve ofis malzemeleriniz ile birlikte, misafirlerinizi ağırlayabileceğiniz oturma takımı, özel eşyalarınızı rahatlıkla yerleştirebileceğiniz dolaplarınızı ve daha bir çok hizmet ile ideal kurumsal çalışma ortamınızı sizlere sunuyoruz.

HAZIR OFİS AVANTAJLARI VE ARTILARI

  • Yasal iş adresiniz olarak hazır ofisinizi kullanabileceksiniz.
  • Size özel hizmet veren sekreteriniz ile her şeyi organize edebileceksiniz
  • Şirketinizin adına tahsis edilen özel telefon numaranız ile gelen aramalar şirketiniz adına açılarak size yönlendirilecek
  • Posta ve kargo ve diğer gönderilerinizin takibi, muhafaza edilmesi ya da belirlediğiniz başka bir adrese gönderimi
  • Toplantı odaları kullanımı ile kurul veya sunum toplantılarınızı yapabileceğiniz tam donanımlı ve etkileyici toplantılar sizleri bekliyor
  • Yasal iş adresiniz olarak hazır ofisinizi kullanabileceksiniz.
  • Size özel hizmet veren sekreteriniz ile her şeyi organize edebileceksiniz
  • Şirketinizin adına tahsis edilen özel telefon numaranız ile gelen aramalar şirketiniz adına açılarak size yönlendirilecek
  • Posta ve kargo ve diğer gönderilerinizin takibi, muhafaza edilmesi ya da belirlediğiniz başka bir adrese gönderimi
  • Toplantı odaları kullanımı ile kurul veya sunum toplantılarınızı yapabileceğiniz tam donanımlı ve etkileyici toplantılar sizleri bekliyor
  • Fotokopi ve diğer kırtasiye hizmetleri ile kağıt ve diğer ihtiyaçlarınızı düşünmeyin

HAZIR OFİS PAKETİNDEKİ HİZMETLER

MASRAFLARDAN KURTULUN ! Gayrettepe’de bir iş yeri kirası ortalama 2500 TL civarındadır, bunun yanında çalıştıracağınız sekreter ve diğer personellerin maaş, sigorta, yol yemek gibi giderleri ortalama 2000 TL üzerindedir, ayrıca ofis malzemelerinizi alıp her ay kira bedelinin haricinde aidat, elektrik, doğal gaz, su ve diğer giderleri de hesaba kattığınız zaman ortalama 4500 TL gibi bir maliyet ortaya çıkar sizlere. En az 4500 TL lik masraftan kurtulmanızı sağlıyoruz.
 

  • Minimum maliyet ile iş yeri açabilir, maksimum verim alabilirsiniz.
  • Şirket kurduktan sonra karşılacağınız bir çok vergiyi ödemek zorunda kalmazsınız böylelikle büyük ölçüde tasarruf edebilirsiniz.
  • Sekreter ve diğer personel ödemelerini yapmak zorunda kalmaz, yalnızca hazır ofisin tadını çıkarırsınız.
  • Bina aidatı, elektrik, su doğalgaz ve diğer tüm giderleri ödemek zorunda kalmazsınız.
  • Şirketinize ait özel bir telefon numaranız olacak dolayısı ile size gelen aramalar tamamen kurumsal yapınıza destek olacaktır.
  • Toplantı odalarında kurumsal toplantılarınızı yapabilir böylelikle misafirlerinizi nerede karşılayacağınızı düşünmek zorunda kalmazsınız.
  • Mutfak masraflarınızdan tasarruf edebilirsiniz. hijyenik ortamda self-servis çay ve kahve servisimizden faydalanabilirsiniz.

HAZIR OFİS AVANTAJLARI VE ARTILARI

Resmi Adres Gösterme
Resmi adres gösterme hizmeti ile şirketinizin adresini resmi olarak gösterebilir bu adres üzerinden sizinle geçilmesini sağlayabilirsiniz

Sekreterya Hizmetleri
Sekreterya hizmetlerinde şirketinize özel tahsis edilen telefon numarası ve size özel olarak hizmet veren sekretere sahip olabilirsiniz

Posta ve Kargo Takibi
Posta ve kargo takibi sayesinde gelen ve giden gönderilerinizin takibi ve muhafazası sekreteriniz tarafından gerçekleştirilecektir

Kirtasiye Hizmetleri
Kırtasiye hizmetleri sayesinde fotokopi ve diğer ofis malzemeleri/gereksinimlerini karşılayabilirsiniz

Toplantı Odası Hizmetleri
Toplantı odası hizmetlerinde 6 ve 12 kişilik tam donanımlı toplantı odalarında kurul ve kurum toplantılarınızı gerçekleştirebilirsiniz

Elektrik, Su ve Isıtma Hizmetleri
Elektrik su ve ısıtma hizmetlerinde herhangi ek bir ücret ödemeksizin sınırsızca elektrik su ve ısıtma hizmetlerini kullanabileceksiniz

İnternet ve Ağ Hizmetleri
İnternet ve ağ hizmetleri sayesinde kablosuz internet ya da kablolu internete sahip olabilir, ofis içinde ağ paylaşımlarında bulunabilirsiniz

İkram ve Mutfak Hizmetleri
İkram ve mutfak hizmetleri ile çay kahve meşrubat gibi içecekleri alabilir, toplantı odası kullanımında misafirlerinize takdim ve servis ettirtebilirsiniz

Temizlik ve Bakım Hizmetleri
Temizlik ve bakım hizmetleri dahilinde ofisinizin masanızın temizliği düzenli olarak gerçekleştirilmektedir

Misafir Karşılama Hizmetleri
Misafir karşılama hizmeti ile sizi ziyarette bulunan misafirleri locamızda konuk edebiliriz. Böylelikle misafirlerinizi organize etmiş olursunuz